Platforma B2B Lindab Twoim wsparciem w codziennej pracy
Przedstawiamy najważniejsze zalety platformy B2B Lindab i zachęcamy, aby jak najczęściej wykorzystywać ją w swojej codziennej pracy.
Dostęp do aktualnych stanów magazynowych
Platforma B2B jest zintegrowana z system ERP Lindab, dzięki czemu stany magazynowe podawane są w czasie rzeczywistym. Klient może za pomocą kilku kliknięć dowiedzieć się o ilości dostępnego asortymentu i dokonać zamówienia, które automatycznie trafi do Działu Handlowego.
Skrócenie czasu procesu zakupowego
Zamówienia składane elektronicznie za pośrednictwem platformy B2B są realizowane szybciej i sprawniej. Od razu trafiają do systemu, gdzie Dział Handlowy na bieżąco zleca je do realizacji, w przeciwieństwie do zamówień przesyłanych e-mailem, które muszą najpierw zostać przepisane do naszego programu ERP. Składając zamówienie przez platformę B2B, nie tylko przyspieszamy proces, ale także niwelujemy ryzyko pomyłki, która może pojawić się na etapie kopiowania zamówienia z e-maila.
Łatwość monitorowania zamówień
Platforma B2B umożliwia monitorowanie, czyli podgląd statusu zamówień oraz dostarcza informacje o należnościach, co zwiększa przejrzystość procesu zakupowego.
Dostęp do całej oferty w jednym miejscu
Na platformie B2B znajduje się cała oferta Lindab Polska, dzięki czemu można w szybki i łatwy sposób przejrzeć dostępne produkty i poznać ich ceny.
Chcesz dołączyć do platformy B2B Lindab?
Skontaktuj się ze swoim opiekunem Klienta lub napisz na: kontakt.handlowy.wentylacja@lindab.com!
Już wkrótce wszystkie firmy zarejestrowane w platformie B2B i aktywnie dokonujące w niej zakupów będą mogły korzystać z dodatkowych profitów, zarezerwowanych wyłącznie dla Klientów B2B. O szczegółach poinformujemy Was już wkrótce.