Przyspiesz reklamację, składając ją on‑line!
Celem rezygnacji z formularzy papierowych jest zautomatyzowanie procesu, aby za pośrednictwem formularza online zgłoszenia szybciej trafiały do naszego Działu Reklamacji i były sprawniej rozpatrywane.
Od kilku lat robotyzujemy i automatyzujemy wewnętrzne procesy związane z obiegiem dokumentów, co pozwala nam pracować bardziej wydajnie. Dzięki zastąpieniu powtarzalnych, czasochłonnych czynności takich jak ręczne przepisywanie i uzupełnianie baz, możemy szybciej przejść do merytorycznego wyjaśniania zgłoszonych nieprawidłowości.
Elektroniczna forma składania reklamacji ułatwi kontakt między naszą firmą a Klientem, rozwieje również wszelkie niejasności nierzadko pojawiające się na etapie odczytywania pisemnie wypełnianych papierowych formularzy reklamacyjnych. Wprowadzone zmiany pozwolą o wiele szybciej rozpatrywać reklamacje, co z pewnością przełoży się na większe zadowolenie Klientów, dla których przedłużający się proces stanowi duży problem. Dla Grupy Lindab, która działa w myśl strategii #forabetterclimate, bardzo istotna jest również troska o środowisko. Składanie formularzy wyłącznie drogą elektroniczną to ważny krok w stronę ograniczenia zużycia papieru.
Składanie reklamacji on-line w Lindab jest bardzo proste
Można to zrobić na trzy sposoby:
Formularz reklamacyjny znajduje się w sekcji Wsparcie »
Plakat informacyjny
Wprowadzanie zmian wymaga czasu, ale także wsparcia. Przygotowaliśmy plakat przedstawiający powyższe metody składania reklamacji. Znajduje się tam kod QR kierujący do formularza oraz link do strony. Warto umieścić plakat w widocznym miejscu, aby zarówno pracownicy biura, jak i osoby odpowiedzialne za przyjęcie dostawy do magazynu miały go zawsze na wyciągnięcie ręki.
Gorąco zachęcamy do pobrania plakatu »